KonkursPZD Zgarnij licencje do Revo Uninstaller Pro 4

Status
Zamknięty.

memnon

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Witam,
dziękuje za możliwość zdobycia klucza w konkursie.
Revo Uninstaller używać zacząłem lata temu w darmowej wersji.
Spodobała mi się jego dokładność w odinstalowywaniu programów oraz
wiele innych opcji które oferuje. Udało mi się wygrać na Instalkach
klucz do wersji Pro. Moje uznanie dla tego softu jeszcze wzrosło.
Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to czasem troszkę wolniejsze działanie
w stosunku do konkurencji, jednak nadrabia to starannością w usuwaniu resztek.
Niestety klucz który posiadam nie obejmował upgradu do najnowszej wersji numer 4.
Bardzo więc cieszy mnie możliwość zdobycia takiego który na to pozwala.
Dziękuje i życzę miłego dnia.

tarekma7

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Thanks a lot for the giveaway. I am using Revo uninstaller as the default uninstall software. It helps complete and quick removal of applications with single mouse click. The real time installation monitor helps complete removal with no leftovers. The program is easy to use with friendly interface. Using Revo Uninstaller Pro it is also easy to uninstall Windows Apps that come pre-installed with the latest versions of Windows. The program automatically create restore point before uninstall in case you have any problem

ssl111

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Miasto
starogard gdanski
Dzięki za konkurs.Moja pierwsza przygoda z komputerem zaczęła się bardzo dawno temu i pierwszym programem do odinstalowywania programów był właśnie program Revo a vięc mam jakieś doświadczenie z nim. Jak dla mnie program z górnej półki i byłoby świetnie móc zostać szczęśliwym posiadaczem tego softu

dhruv2193

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Revo Uninstaller is a perfect app to remove leftover files after removing a program. It also has 3 modes of scanning according to the different needs of the user. I like that it is lightweight and easy to use. I am currently using Revo Uninstaller pro 3 and would like to use the new and improved version with better scanning of leftovers etc. Thanks!! @ORGANIZAT0R

piotr8989

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Super okazja. Obecnie korzystam z Revo uinstaller w wersji 3.2.1, której licencję wygrałem właśnie w jednej z promocji na programy za darmo, ładnych parę lat temu. Revo usuwa resztki po programach jak mało który program i jestem z niego bardzo zadowolony. Najważniejsze, że zachowuje porządek rejestru i jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. W związku z tym, że wyszła wersja 4, moja wersja nie jest już wspierana dlatego z chęcią skorzystałbym z nowej wersji tego „wspaniałego” programu.

Overlord

Wygadany
Reakcje/Polubienia
Dziękuję za fajny konkurs. Revo używałem od wersji 3 (Free, później Pro), zawsze ceniłem ten program za dokładność usuwania pozostałości po instalacjach. Chętnie wezmę udział w konkursie.

khanyash

Bardzo aktywny
Ekspert
Reakcje/Polubienia
Revo Uninstaller Pro, a substitute and an add-on for Windows built-in feature, runs the integrated program uninstaller and scans the data remaining. It is one of the best solutions to eliminate persistent applications, temporary files, and other unneeded uninstall data.

Emmers

Bardzo aktywny
Ekspert
Reakcje/Polubienia
Miasto
Hajnówka
Revo używam od zawsze. Dlaczego? Bo jest naprawdę dobry i niezastąpiony w momencie gdy za Chiny Ludowe czegoś nie można się pozbyć z systemu. Chciałbym mieć nowszą wersję choćby na ten 1 rok.

hakah

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Thanks for the Giveaway!
Revo Uninstaller Pro is an outstanding Windows Uninstaller program. It ensures that all uninstalled programs are accurately and absolutely, including all documents, directories, and register entries generated by the program during usage. Revo Uninstaller Pro has a stable delete tool and a tab cleanup tool which ensure all programs are correctly uninstalled together with some of the traces that would still have been kept behind. You can also clean junk data and delete unremovable directories. It has a backup function which allows you to restore if you encounter any problems.
I have been using Revo Uninstaller Pro for years to uninstall software on my PC but the current license is going to expire in mid-August 2021. I am eager to win this license to re-continue using it in uninstalling my softwares.

vitio

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Bardzo dziękuję i gratulacje dla pozostałych :D

Ostatnia edycja:

memnon

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Dziękuje za wspaniały konkurs :lataniegratulacje dla pozostałych zwycięzców :dancing

Status
Zamknięty.
Do góry