Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Gdzieś w Polsce
a002ab70688cc043132e26f858621084.jpeg
Byte Family

Fabuła Pokonuj przeszkody i przywróć cyber-świat ByteFamily, eliminując wirusa systemowego, odblokowując nowe tryby gry i zdobywając nowe umiejętności! Streszczenie Świat cybernetyczny ByteFamily został zaatakowany przez tysiące wirusów, które mają wpływ na cały system. Osoba odpowiedzialna za to wszystko jest trochę znajomo obca, zadzwoń: Ermes Boss, Zapisz system za pomocą Pixel, bit antywirusowy. I powstrzymaj plany Ermesa Bossa. Tryby gry Dostępnych jest 5 trybów gry z różnymi celami. Przeglądaj je i odkrywaj sekrety, odblokuj tajne etapy oraz znajduj i odblokowuj nowe umiejętności: Tryb: wyzwanie Oswój fazy drogi i uratuj system. Porozmawiaj z NPC. Mogą powiedzieć coś ciekawego. Tryb: nagrywanie Użyj swoich umiejętności, aby odejść od roju Alicops i przetrwać tak długo, jak to możliwe na R3302. Tryb: więzienie Wyeliminuj wszystkie wirusy z więzienia, zanim trafią do ciebie. Tryb: Bonus M Dowiedz się dla siebie. Tryb: Record Pro Pozostań przy życiu w roju Alicops tak bardzo, jak to możliwe, dzięki technice Infinity Jump. Opanuj swoją kontrolę! Gra zawiera krzywą uczenia się, że elementy poziomów są stopniowo wstawiane między fazami, zapewniając rozwój ich umiejętności w ramach mechaniki gry.Każdy etap trudności gry stopniowo rośnie, wymagając coraz większej refleksji, rozumowania i habiladacji. Przekrocz swoje granice i przejmij kontrolę!
12a7728fc7b38088f432ec0a73d93ba0_250.jpeg

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

josephine

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
Byte Family is a free for limited time on the IndieGala.

Byte Family
Pn6YS4M.jpg

StoryLine
Overcome obstacles and restore the cyber world ByteFamily, eliminating the system virus, unlocking new game modes and gaining new skills!HERE IS THE TERRIBLE WORLD ENEMIES BYTE FAMILY

Synopsis
The cyber world ByteFamily was invaded by thousands of viruses that are affecting the entire system. The person in charge of all this is a bit familiar stranger, call: Ermes Boss.Save the system by Pixel, the antivirus bit. And stop plans Ermes Boss.

Game Modes
There are 5 game modes with different goals. Explore them and discover secrets, unlock secret stages and find and unlock new skills:

Mode: Challenge
Tame the phases of the way and save the system.Talk to NPCs. They may say something interesting.

Mode: Record
Use your abilities to deviate from a swarm of Alicops and last as long as possible on a R3302.

Mode: Prison
Eliminate all viruses from prison, before they end up with you.

Mode: Bonus M

Find out for yourself.

Mode: Record Pro
Stay alive in a swarm of Alicops as much as possible through the Infinity Jump technique.

Master your control
The game features a learning curve that level elements are gradually inserted between the phases, providing the development of their skills within the game mechanics.

Each stage of the game difficulty increases progressively, requiring you increasingly reflection, reasoning and habiladade.

System Requirements:
Windows 7 / 8 / 10
Processor: DualCore 1.8 GHZ or QuadCore 2.4 GHZ
Graphics: 1 GB
Memory: 2-4 GB RAM
Storage: 100 MB available space

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Do góry