Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Gdzieś w Polsce
nearwood_feature.jpg
Nearwood na GAME.GAOTD

Can a young woman single-handedly change the fate of a magical kingdom? Set out on a voyage with Jane Lockwood into a mysterious world of danger and adventure, into a whirlwind of magic and wonder! As you encounter a host of unusual and amusing creatures and help them in their troubles, you will inch closer and closer to your final goal – finding Jane’s long-lost parents, all the while freeing the great and wise Time Keepers from the grip of oblivion. Find out why time came to a standstill, and drive the ancient evil out of Nearwood once and for all! Bring back peace and quiet to the land! Save Nearwood!
nearwood1.jpg
nrw2.jpg
nrw3.jpg

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Kamelka

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Gdzieś w Polsce
Nearwood Collector's Edition

Czy młoda kobieta może zmienić losy magicznego królestwa? Wyrusz w podróż z Jane Lockwood w tajemniczy świat niebezpieczeństwa i przygody, w wir magii i cudów! Gdy napotykasz mnóstwo nietypowych i zabawnych stworzeń i pomożesz im w ich kłopotach, będziesz coraz bliżej celu końcowego - znalezienia zaginionych rodziców Jane, a tym samym uwolnienia wielkich i mądrych Keepersów z uścisku zapomnienia. Dowiedz się, dlaczego czas się zatrzymał, i raz na zawsze wypędzź starożytne zło z Nearwood! Przywróć spokój i pokój! Uratuj Nearwood!
38352d6fc19323268774c59bf633fdc1_250.jpeg
f410138bbcb92db7526e58a49f89c92f_250.jpeg

Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Do góry