Ale wiecie ze na ukrainie jest od 6 miesiecy taki mechanizm:
1. Polski albo EU driver ma 29 dni: wjechac-wyjechac
2. Jest kolejka elektorniczna
3. Cus sie nie podoba
4. W 70% (na styczen i pls - nie proscie o linka DZIS) kierowcy/firmy EU to przekraczaja
5. Ciezarowka moze ulec konfiskacie jesli firma nie uisci oplaty administracyjnej 10k EUR
proste, nie?
Dodam: mer Lwowa ma 17.5% udzialu w firmie windykacyjnej.
I jesli mnie ktos wq... dostatecznie gleboko (bo mam inne srodki) - to gotowy jestem dostarczyc w rozsadnym czasie dowody, tylko zeby mnie nie bylo: ajwajmaj, nata nam (ukraincam) sprawdza rachunki, wlamuje sie na fony i inne takie.
Ja sie serio zastanawiam: 80% traffica leci przez StarLink i oni mysla.. znaczy wroc... oni nie mysla.. anyway: sa przekonani ze tego nie widac?
xD
Bat'ko ich bandera...
szkoda ze wiekszosc z nich to nieslubne dzieci z chowu wsobnego, patrzac na skazy (lub bezczelnosc).
1. Polski albo EU driver ma 29 dni: wjechac-wyjechac
2. Jest kolejka elektorniczna
3. Cus sie nie podoba
4. W 70% (na styczen i pls - nie proscie o linka DZIS) kierowcy/firmy EU to przekraczaja
5. Ciezarowka moze ulec konfiskacie jesli firma nie uisci oplaty administracyjnej 10k EUR
proste, nie?
Dodam: mer Lwowa ma 17.5% udzialu w firmie windykacyjnej.
I jesli mnie ktos wq... dostatecznie gleboko (bo mam inne srodki) - to gotowy jestem dostarczyc w rozsadnym czasie dowody, tylko zeby mnie nie bylo: ajwajmaj, nata nam (ukraincam) sprawdza rachunki, wlamuje sie na fony i inne takie.
Ja sie serio zastanawiam: 80% traffica leci przez StarLink i oni mysla.. znaczy wroc... oni nie mysla.. anyway: sa przekonani ze tego nie widac?
xD
Bat'ko ich bandera...
szkoda ze wiekszosc z nich to nieslubne dzieci z chowu wsobnego, patrzac na skazy (lub bezczelnosc).