fluid

super saiyajin...
Fąfel
Dołączył
4 Czerwiec 2013
Posty
7200
Reakcje/Polubienia
47
kod aktywacyjny
 

fluid

super saiyajin...
Fąfel
Dołączył
4 Czerwiec 2013
Posty
7200
Reakcje/Polubienia
47
ta w sumie kiedys tam ts byl 2018 ponad rok temu
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
35946
Reakcje/Polubienia
25037
Miasto
Trololololo
ta w sumie kiedys tam ts byl 2018 ponad rok temu
:facepalm
ce7cJ9c.jpg


Pozostaje, użyć ich narzędzia do usuwania bitka tak aby wywalić wszystko z systemu co zostawił + nowe konto :jezyk
 

fluid

super saiyajin...
Fąfel
Dołączył
4 Czerwiec 2013
Posty
7200
Reakcje/Polubienia
47
kiedys nie bylo problemu z nowym numerem mozna bylo se instlowac teraz tylko kona i konta inne pierdy no jeszcze jest testowa 3 miesiace ta chyba pojdzie :d
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
35946
Reakcje/Polubienia
25037
Miasto
Trololololo
kiedys nie bylo problemu z nowym numerem mozna bylo se instlowac teraz tylko kona i konta inne pierdy no jeszcze jest testowa 3 miesiace ta chyba pojdzie :d
Przecież ta też jest testowa (6 miesięcy ):kwiczy2 .W tej innej też jest konto.
 

Camel1965

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
8 Wrzesień 2010
Posty
37840
Reakcje/Polubienia
33959
Wszystko działa jak należy ,przed momentem zamieniłem subskrypcję z magazynu CHIP na tą z obecnej promocji i nie widzę najmniejszego problemu!
 

antywir

Nowy użytkownik
Dołączył
20 Czerwiec 2014
Posty
5
Reakcje/Polubienia
1
Dostałem link na email i założyłem nowe konto Bitdefender po zalogowaniu dostaje takie info "Kod ten jest ograniczony w Twoim regionie i nie może być używany do aktywacji subskrypcji na Twoim koncie. Proszę skontaktować się z dostawcą, aby uzyskać więcej informacji"
 

Camel1965

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
8 Wrzesień 2010
Posty
37840
Reakcje/Polubienia
33959
Dostałem link na email i założyłem nowe konto Bitdefender po zalogowaniu dostaje takie info "Kod ten jest ograniczony w Twoim regionie i nie może być używany do aktywacji subskrypcji na Twoim koncie. Proszę skontaktować się z dostawcą, aby uzyskać więcej informacji"
Nic z tego nie rozumiem,jak pisałem już wcześniej u mnie takie problemy nie wystepują!
Aktywowałem dzisiaj subskrypcję na dwóch istniejących kontach i nie ma żadnego problemu subskrypcja ważna 180 dni!
Być może problemem jest lokalizacja serwera poczty podanej podczas rejestracji!
 
Ostatnia edycja:

antywir

Nowy użytkownik
Dołączył
20 Czerwiec 2014
Posty
5
Reakcje/Polubienia
1
Mieszkam w UK może tu jest problem mam VPN zmienię lokalizację na PL i spróbuje jeszcze raz.
 

OXYGEN THIEF

Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Dołączył
26 Maj 2010
Posty
35946
Reakcje/Polubienia
25037
Miasto
Trololololo

antywir

Nowy użytkownik
Dołączył
20 Czerwiec 2014
Posty
5
Reakcje/Polubienia
1
Poszło musiałem użyć VPN z Polskim ip bez problemu dostałem klucz.Bez VPN na angielskim ip komunikat "page not faund"
 

fluid

super saiyajin...
Fąfel
Dołączył
4 Czerwiec 2013
Posty
7200
Reakcje/Polubienia
47
ja mialem to samo info co antywir hmmm to poczte mam zmienic przy rejestracji :szok
 

Camel1965

Bardzo aktywny
Zasłużony
Dołączył
8 Wrzesień 2010
Posty
37840
Reakcje/Polubienia
33959
Poszło musiałem użyć VPN z Polskim ip bez problemu dostałem klucz.Bez VPN na angielskim ip komunikat "page not faund"
Na pocztę dostajemy nie klucz a link,który to przenosi nas na stronę Bitdefender Central.
Logujemy się na istniejące konto lub zakładamy nowe i otrzymujemy subskrypcję przewidzianą w danej promocji.
Należy również mieć na uwadze fakt iż promocje są ograniczone czasowo i terytorialnie.
 
Do góry