Wyślij jeszcze raz z tego samego e-mail. Może w tym nawale przeoczyli. Na pewno mają filtr coby nie wysłać dwóch kluczy na jeden adres. Filtr im zasygnalizuje że prośba z tego e-mail już była ale klucz nie dostał wysłany. Ja dostałam klucz po drugim e-mail.Wysłałem zamówienie w sobotę,do tej pory jeszcze nie otrzymałem.
Instalujesz program, potem w tym mailu co dostałeś jest załącznik, zapisz go na dysku i kliknij na niego 2 razy.Dalej będziesz poproszony o podanie hasła, znajdziesz je w mailu i to hasło właśnie musisz podać.Dostałem wiadomość,ale powiedzcie mi gdzie jest klucz,bo jest to po angielsku a ja nie znam eng.
Potwierdzenie to tylko "potwierdzenie" że system zarejestrował Twojego e-mail. Klucz i zamówienie przyjdzie w następnych e-mailach.Dostałem wiadomość,ale powiedzcie mi gdzie jest klucz,bo jest to po angielsku a ja nie znam eng.
Wysłałem zamówienie w sobotę,do tej pory jeszcze nie otrzymałem.
Uwaga: bezpłatne licencje wyślemy od poniedziałku do piątku, a nie w sobotę lub niedzielę.
Więc poczekaj na kolejną.To jest odpowiedz na to zamówienie.
Dziękuję.Poczekam cierpliwie.Więc poczekaj na kolejną.
Ja po także po długim oczekiwaniu dostałem dwa e-maile (w tym samym czasie). Jeden to właśnie ta "faktura" i drugi e-mail z kluczem.Wiadomość dostałem już po zarejstrowaniu,jest dość długa,ale załącznika nie widzę.Tematem informacji jest faktura.
Folder spamWiadomość dostałem już po zarejstrowaniu,jest dość długa,ale załącznika nie widzę.Tematem informacji jest faktura.