Bardzo aktywny
Członek Załogi
Administrator
Reakcje/Polubienia
Miasto
Gdzieś w Polsce
COVERT-Pro-.jpg
COVERT Pro 3.0.9 na GAOTD
Zaloguj lub Zarejestruj się aby zobaczyć!

Covert Pro to innowacyjne rozwiązanie stworzone w celu zapewnienia maksymalnej prywatności podczas pracy przy komputerze. Chroni przed spyware, podczas pracy wszystkie działania użytkownika we wszystkich aplikacjach (przeglądarki, klienty poczty elektronicznej, oprogramowanie biurowe, komunikatory itp) są bezpiecznie ukryte. Przechwytywanie danych z klawiatury i ekranu monitora jest niemożliwe (zablokowane). Program posiada specjalne funkcje (monitor sieci, monitor sterowników, procesy systemowe, usługi systemowe) pozwala wykryć i usunąć wszystkie ukryte i niepożądane aplikacje.
W celu ochrony przed spyware, Covert Pro wykorzystuje metodę maskowania. Jest to najbardziej wiarygodna metoda przed oprogramowaniem szpiegującym - maskowanie działania użytkownika. Oznacza to stworzenie bezpiecznej platformy, wewnątrz której użytkownik może uruchomić wszystkie aplikacje, które pozostają niewidoczne dla szpiegów.

Covert Pro jest kompatybilny z innymi programami antywirusowymi i wzmacnia ochronę komputera.

COVERT Pro is an innovative solution to ensure total privacy while working at the computer. It protects against spyware. When working in secure platform, all user’s actions in all applications (browsers, email clients, office software, messengers, etc.) are safely hidden. Capturing data from keyboard input and monitor screen is blocked. Using special features of COVERT Pro (Network monitor, Driver monitor, System processes, System services) allows you to detect and remove all hidden applications.
To protect against spyware, COVERT Pro uses the masking method. It is the most reliable method against spyware — masking action of user. It means creation of secure platform, inside which user can run any applications, while remaining invisible to the spies.
Search for spyware on the hard drive is ineffective if it’s not in the malware databases. Analyze the code or behavior is also pointless — it is not known who and for what purpose carries specific to spyware actions. Intercept keyboard input and screen captures can perform legitimate software and it is not prohibited actions.

COVERT Pro is compatible with other antivirus programs and enhances the protection of your PC.

[/quote]

Ostatnio edytowane przez moderatora:

krzych533

Świeżak
Reakcje/Polubienia
Witam.
Ma ktoś wyciągniętą instalkę COVERT Pro 3.0.9 na GAOTD. Jeśli tak to bym poprosił, bo ta na stronie producenta to inna wersja i klucz nie działa.

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Reakcje/Polubienia
COVERT Pro AE 3.0.15.17 przez 40 godzin

Wpisujemy dowolny kluczyk programu Auslogics.

fresta

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Czy ktoś może pomóc jak uzyskać klucz. Wprowadziłem klucz z programu AusLogics BoostSpeed i niestety wyświetla się taki komunikat:
Key verification

The key you entered was not found in our database. You can try one of these options:
Check to make sure your premium version is still activated. Check if you entered the key correctly. Try entering it once again.
Choose any premium Auslogics product you like, purchase it, then come back here and enter the key you get in your order confirmation e-mail. See Auslogics products.
Close this window and buy today’s giveaway product at the discount indicated on the button.
Contact us at support@auslogics.com if you believe that your license key is valid and there must be a mistake.

win98

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
fresta napisał:
Czy ktoś może pomóc jak uzyskać klucz. Wprowadziłem klucz z programu AusLogics BoostSpeed i niestety wyświetla się taki komunikat:
Key verification

The key you entered was not found in our database. You can try one of these options:
Check to make sure your premium version is still activated. Check if you entered the key correctly. Try entering it once again.
Choose any premium Auslogics product you like, purchase it, then come back here and enter the key you get in your order confirmation e-mail. See Auslogics products.
Close this window and buy today’s giveaway product at the discount indicated on the button.
Contact us at support@auslogics.com if you believe that your license key is valid and there must be a mistake.

Mam to samo :(

Manila

Bardzo aktywny
Fąfel
Reakcje/Polubienia
Spróbuj z kluczykiem z promocji Auslogics Disk Defrag Pro, ale nie na SOS (bo to mi nie przyjęło), tylko z promo na giveaway-club z 20.09. Wejdź w odpowiedni temat na forum, bo tam jest ten kluczyk (ten został przyjęty).

fresta

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Dzięki za pomoc. Zafunkcjonowało. Otrzymałem klucz.

bene

Bardzo aktywny
Zasłużony
Reakcje/Polubienia
spolszczenie w odpowiednim dziale :guma

hakah

Bardzo aktywny
Reakcje/Polubienia
Don't know why it shows "Unable to find program entry point of InitializeCriticalSectionEX (in the dynamic link library KERNEL32.dll)" when I install the program. What can I do know and any solution for it?
Many thanks!

Do góry