Nie wiem czy czytałeś wyżej , sory nie robiłem testów tym programem , teraz właśnie włożyłem nową kość ramu 2 GB , dziś kupiona i testuję 1 slot jak się posypie włożę do następnego i tak sprawdzę wszystkie cztery.SE7EN napisał:Tadek59 masz już te wyniki z memtest86+ ?
teriero napisał:Tadek59 napisał:daniel napisał:Hej, jak tam problem, nic nie piszesz czy rozwiązałeś czy nie, albo cie kto porwał ?
Ktoś wspominał że może być wina modemu , to ja teraz zapytam czy gdyby to był modem to wszystkie programy nawet nie mające nic wspólnego z netem by padły ???????????? , chyba nie a przecież tak się dzieje !!!! :x
Niekoniecznie.Po 2-3 godzinach intensywnego korzystania z IT modem pewnego dostawcy kablowego się przegrzewał,wyłączał dostęp do IT,sypało się wszystko co związane z siecią, w końcu zawieszał się system.
Po resecie i kilkugodzinnym "odpoczynku" wszystko było ok. łącznie z siecią i tak w kółko...
W końcu zasugerowano wymianę pł.głównej(k.sieciowa na płycie).Tymczasem winny był modem.
Przypadek,który znam z autopsji...
SE7EN napisał:Tadek59 to jest program diagnostyczny do pamięci ram, czyli do tego z czym najprawdopodobniej masz problem i tym programem najłatwiej to testować, wypalasz płytę ISO, bootujesz z niej komputer i jeśli jest jakiś problem z ram najczęściej od razu to widać bo są błędy (Errors), czasem wymagana jest praca dłuższa praca programu.
teriero napisał:A nie mówiłem...Szkoda czasu było...
Nie wiem jaki masz modem pod USB czy Lan ,sieciówkę?Czy karta jest na płycie,czy osobno.
Zacznij od sprawdzenia wszystkiego na na PC.Na czas sprawdzania kompletnie wyłącz Firewall i AV.
Ściągnij nowe sterowniki do sieci(Realtek?,PCIe?) Jeżeli USB-sterowniki+ sterowniki firmowe modemu lub dostawcy (zwróć uwagę-masz system 64!),zmień kabel usb. Sprawdź kartę sieciową (Realtek?- Diagnostic Utility Ethernet,czy inny...)Sprawdź w urządzeniach, czy wszystko jest O.K:
Sprawdź połączenia fizyczne,kable,zasilacz,złącza.Jeżeli IT kablówka z TV-sprawdź splitter(czy nie jest gorący?) i kabel z gniazda do modemu.Podłącz modem jeżeli znowu klops-zarządaj wymiany modemu.Powodzenia!