- Dołączył
- 25 Grudnia 2012
- Posty
- 3448
- Reakcje/Polubienia
- 1583
Siw-y napisał:Po mimo poprawnego pobrania Bitdefendera nie mogę go zainstalować a w zasadzie przedłużyć licencji.
Najpierw próbowałem z linku, który dostałem na maila, potem przez aktywowanie za pomocą "odtajnionego" numeru przy wyborze opcji na starsze systemy, co najdziwniejsze to ten "odtajniony" kod jest, a w zasadzie był taki jaki wcześniej podawałem jeszcze przy wersji 2015.
Po kilku różnych próbach coś niby się udało ale na krótko bo teraz pokazuje mi, że osiągnięto limit urządzeń i ni jak nie mogę dodać kodu bo jak pobieram ponownie z promocji to wyświetla monit, że nie mogę aktywować na tym koncie...
Marik napisał:Przychodzi ale dopiero jak wybiorę wersje instalacji na starsze systemy.
Wcześniej miałem wersję 2015 do której przyszedł od razu klucz i nie trzeba było nic robić tylko podać ten klucz w odpowiednim okienku.
Ostatnio aktualizowałem do wersji 2016 i o dziwo klucz nadal jest aktywny ale pozostały 54 dni dlatego chciałem przedłużyć kluczem z tej promocji.
Spokojnie Panowie. Nie wiem dlaczego się tak śpieszycie z aktywacją, jeżeli posiadacie jeszcze kilka(dziesiąt) dni licencji na ochronę.Marik napisał:Kluch wprawdzie przychodzi ale po wprowadzeniu nie przedłuża licencji, mimo informacji, że aktywacja przebiegła pomyślnie.
Po pierwsze Bitdefender umożliwia aktywowanie subskrybcji, bądź jej odnawianie na dwóch kontach MyBitdefender (starsze) i niedawno wprowadzone BitdefenderCentral:
Zaloguj
lub
Zarejestruj się
aby zobaczyć!


Jeżeli nie możecie aktywować jednego kodu na jednym koncie, to spróbujcie na drugim. Nie spieszyłbym się z tym jednak. W Bitdefender są na tyle fajni, że przestrzegają zasady "świętości praw nabytych"

Zła wiadomość jest tylko taka, że z chwilą aktywacji klucza (kodu) zegar zaczyna tykać i - niezależnie czy zainstalujecie produkt czy nie - zaczyna się odliczanie do zera okresu subskrypcji. Także do przemyślenia pozostaje, kiedy macie potrzebę aktywować otrzymany kod. Powodzenia.