Nowości Motoryzacyjne

A

Anonymous

Rysunek trochę tendencyjny,obie firmy produkują hiper wysublimowane technologicznie samochody.Więc trudno obiektywnie wskazać zdecydowanego lidera.Dlatego nigdy nie przyszedłby mi do głowy pomysł,że "Lamborghini" gwałci "Ferrari" :jezyk .
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
Harley Davidson Electra Glide Ultra Limited
0c9a7e5eb649c5cd23c29b017829c2d6.jpg
b1b09a98bc665e076532fe69746f73d0.jpg
1dc851a8eda08c7024ab2ff3d013e960.jpg

Trochę nie do poznania :) :mistrzunio
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
Volkswagen XL1
f6d377b6e94e3f6e2161f090677b6bc9.jpg
d5b99bf11a1246cf1dbe681ffbcf19e3.jpg

b6721e68bca61f028ba208af68f82d82.jpg

e0f2b89546f76cb9b6d838ee37fd1434.jpg


W dwuosobowym samochodzie zu­ży­cie pa­li­wa w cyklu mie­sza­nym wy­no­si 0,9 l/100 km, co czyni XL1 naj­oszczęd­niej­szym se­ryj­nym sa­mo­cho­dem na świe­cie. Sys­tem hy­bry­do­wy plug-in umoż­li­wia prze­je­cha­nie do 50 km tylko z na­pę­dem elek­trycz­nym, zatem bez emi­sji szko­dli­wych sub­stan­cji. Pod wzglę­dem kon­struk­cyj­nym XL1 opie­ra się na wzor­cu sa­mo­cho­dów spor­to­wych.
Dzię­ki ni­skiej masie uzy­ska­nej po­przez za­sto­so­wa­nie nad­wo­zia mo­no­co­que z CFK (795 kg), ae­ro­dy­na­mi­ce (cw 0,189) i nisko po­ło­żo­ne­mu punk­to­wi cięż­ko­ści (wy­so­kość 1153 mm), Volks­wa­ge­no­wi wy­star­czą tylko 8,4 KM, aby mógł po­ru­szać się po pła­skim te­re­nie ze stałą pręd­ko­ścią 100 km/h. W try­bie elek­trycz­nym na prze­je­cha­nie jed­ne­go ki­lo­me­tra XL1 zu­ży­wa po­ni­żej 0,1 kWh.
 
A

Anonymous

Mirko napisał:
Volkswagen XL1
f6d377b6e94e3f6e2161f090677b6bc9.jpg
d5b99bf11a1246cf1dbe681ffbcf19e3.jpg

b6721e68bca61f028ba208af68f82d82.jpg

e0f2b89546f76cb9b6d838ee37fd1434.jpg


W dwuosobowym samochodzie zu­ży­cie pa­li­wa w cyklu mie­sza­nym wy­no­si 0,9 l/100 km, co czyni XL1 naj­oszczęd­niej­szym se­ryj­nym sa­mo­cho­dem na świe­cie. Sys­tem hy­bry­do­wy plug-in umoż­li­wia prze­je­cha­nie do 50 km tylko z na­pę­dem elek­trycz­nym, zatem bez emi­sji szko­dli­wych sub­stan­cji. Pod wzglę­dem kon­struk­cyj­nym XL1 opie­ra się na wzor­cu sa­mo­cho­dów spor­to­wych.
Dzię­ki ni­skiej masie uzy­ska­nej po­przez za­sto­so­wa­nie nad­wo­zia mo­no­co­que z CFK (795 kg), ae­ro­dy­na­mi­ce (cw 0,189) i nisko po­ło­żo­ne­mu punk­to­wi cięż­ko­ści (wy­so­kość 1153 mm), Volks­wa­ge­no­wi wy­star­czą tylko 8,4 KM, aby mógł po­ru­szać się po pła­skim te­re­nie ze stałą pręd­ko­ścią 100 km/h. W try­bie elek­trycz­nym na prze­je­cha­nie jed­ne­go ki­lo­me­tra XL1 zu­ży­wa po­ni­żej 0,1 kWh.
Ktoś tu się zainspirował Citroën-em DS :p
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
programexe napisał:
Jak takim g* można lezdzić

No i odrazu kurde lepiej, mozna troche powietrza zlapac po tym eko shicie

Czytaj posty bardziej z rozumieniem i na forum piszemy po polsku ( to taka mała uwaga,zresztą nie po raz
pierwszy )
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
Audi TT Quatro Sport Concept
d909a25e27745a294ad3844a8d55e235.jpg
fbb46755e3638632c9379e6f02dcfb33.jpg
9bb5f11bf6ca676796951e2a534cbcb3.jpg
c54c05f9cc4cf4cacd6e298be07d9e9b.jpg
82ff30161b22b66b7e3a8f1a66337577.jpg
763f962471bcbd2443d7a222944a5420.jpg


Model za­de­biu­to­wał na te­go­rocz­nym sa­lo­nie sa­mo­cho­do­wym w Ge­ne­wie.Naj­moc­niej­szym punk­tem tego auta jest jed­nost­ka 2.0 TFSI ge­ne­ru­ją­ca moc 420 KM. Sil­nik prze­ka­zu­je mo­ment ob­ro­to­wy do dwusprzę­gło­wej, au­to­ma­tycz­nej skrzy­ni bie­gów S tro­nic. Od 0 do 100 km/h auto przy­spie­sza w 3,7 se­kun­dy. Siły na­pę­do­we na jezd­nię prze­no­si stały napęd na czte­ry koła qu­at­tro.
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
Nadmuchiwane pasy bezpieczeństwa
840fc3204e2fc8b4c894cc5339d975a7.jpg

Pasy takie, wprowadzone przez Forda po raz pierwszy w roku 2010, zaprojektowano specjalnie z myślą o zmniejszeniu obrażeń głowy, szyi i klatki piersiowej u pasażerów siedzących na tylnych fotelach samochodu, głównie dzieci oraz osób w starszym wieku.W razie wypadku pasy natychmiast zaczynają zwiększać swoją objętość, dzięki czemu rozpraszają siły działające na pasażera w sposób pięć razy bardziej wydajny niż w przypadku tradycyjnych pasów bezpieczeństwa.W tylne nadmuchiwane pasy bezpieczeństwa wyposażane już będą wszystkie wersje Forda Mondeo nowej generacji, który wejdzie na rynek europejski pod koniec bieżącego roku.
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
BMW i8
3170b82c03b95b6cec0ac052d5db7891.jpg
6a82f80ac80f9e139e4fec55d8057714.jpg
b9dd5e222f4f8a2ea66eef3cc7111710.jpg
cf5986e8cc74bdbcbaf1a584cdd7c778.jpg

W maju Audi za­pre­zen­to­wa­ło swój pierw­szy pro­duk­cyj­ny model z la­se­ro­wy­mi świa­tła­mi, a po pal­cach pro­du­cen­to­wi dep­ta­ło BMW. Ry­wa­li­za­cja była za­cię­ta, ale ba­ta­lię w końcu wy­gra­ło BMW z mo­de­lem i8. BMW po raz pierw­szy za­pre­zen­to­wa­ło re­flek­to­ry la­se­ro­we na sa­lo­nie sa­mo­cho­do­wym we Frank­fur­cie w 2011 roku. Za­le­tą tego ro­dza­ju oświe­tle­nia jest przede wszyst­kim dwa razy dłuż­sza wiąz­ka świa­tła niż w LED-ach, która sięga 600 m. Spek­trum jest zbli­żo­ne do świa­tła dzien­ne­go, co spra­wia, że jest przy­jem­ne dla ludz­kie­go oka. BMW i8 jest hy­bry­dą na­pę­dza­ną 1,5-li­tro­wym sil­ni­kiem Twin­Po­wer Turbo po­łą­czo­nym z jed­nost­ką elek­trycz­ną. Łącz­nie po­jazd dys­po­nu­je mocą 362 KM i umoż­li­wia przy­spie­sze­nie od 0 do 100 w cza­sie 4,4 se­kun­dy. Mak­sy­mal­na pręd­kość zo­sta­ła ogra­ni­czo­na do 250 km/h. Spa­la­nie wy­no­si 2,1 l/100 km. Wy­łącz­nie za po­mo­cą sil­ni­ka elek­trycz­ne­go i8 po­ko­nu­je 37 km.
Gdyby ktoś był zainteresowany to cały roczny nakład modelu został sprzedany. Cena ok.425 tys.zł. :)
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
Hornet napisał:
ktośtam napisał:
tylko po co to ograniczenie do 250 km/h? :szef
Są przyjemniejsze sposoby na pożegnanie się z tym światem :wariat .
Niestety takie są wymogi na samochody osobowe ( moc = przyśpieszenie ) z czego tak chętnie korzystamy :dziwak
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
Najdroższa policyjna flota świata w Dubaju
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
Putin odpowiada na ;bestię" Obamy :)
0003B7OT5FQH48Q2-C116-F4.jpg

Prorotyp Ził-a dla Putina
W ubiegłym miesiącu rosyjskie władze ogłosiły, że opracowaniem nowej prezydenckiej limuzyny zajmują się już inżynierowie z Porsche. Mają ich wspomagać przedstawiciele Marussi i kilku innych rosyjskich firm. Niemcy odpowiadają za stworzenie platformy, układu napędowego i zawieszenia. Nowe auto ma być jednak wytwarzane w Rosji.
 

Mirko

Bardzo aktywny
Ekspert
Dołączył
10 Czerwiec 2011
Posty
10099
Reakcje/Polubienia
7417
Forda Fie­sta – Red Edi­tion oraz Black Edi­tion. może się podobać :ok
78a4cbb1cd5d50de06560767ad0b6f14.jpg
425013ae25ce28dd0836ed61f2754462.jpg

8408cf175aa8a6df5fca7e2fc5a45202.jpg
51132fd064906341dd3a7502a599ba84.jpg

Oba mo­de­le po­kry­to dwoma od­cie­nia­mi la­kie­ru. W przy­pad­ku wer­sji Red Edi­tion, czer­wo­ny la­kier skon­tra­sto­wa­no z czer­nią dachu oraz ele­men­tów de­ko­ra­cyj­nych. W wer­sji Black Edi­tion za­sto­so­wa­no do­kład­nie od­wrot­ny układ barw.
Naj­moc­niej­szy po­jazd se­ryj­ny z li­tro­wym sil­ni­kiem.
Dzię­ki za­sto­so­wa­nym mo­dy­fi­ka­cją moc 140-kon­nej wer­sji sil­ni­ka 1.0 Eco­Bo­ost wzro­sła o 12 proc., a nowa Fie­sta po­trze­bu­je teraz 9 se­kund, aby roz­pę­dzić się od 0 do 100 km/h. Jej pręd­kość mak­sy­mal­na wy­no­si 201 km/h.
W sto­sun­ku moc do litra po­jem­no­ści nowy, 140-kon­ny sil­nik 1.0 Eco­Bo­ost ge­ne­ru­je obec­nie ponad dwu­krot­nie wyż­szą moc niż jego po­przed­nik, czyli stu­kon­ny motor o po­jem­no­ści 1,6 litra, który za­le­d­wie de­ka­dę wcze­śniej na­pę­dzał spor­to­wą od­mia­nę Forda Fie­sta S.
 
Do góry